Vanzelfsprekend zijn wij blij met tevreden klanten die zorgeloos genieten van hun leaseauto. Maar uiteraard staan we ook open voor feedback, tips en verbeteringen. Heb je een klacht? Laat het ons weten, dan gaan we op zoek naar een oplossing.
Je kunt een klacht op de volgende manier aan ons doorgeven: stuur een e-mail naar support@justlease.be met als onderwerp: klacht. Vermeld duidelijk je contactgegevens (naam, telefoonnummer, kenteken en e-mailadres), zodat we je goed kunnen bereiken.
Wat doen we met je klacht?
Als je een klacht hebt ingediend, gaan we op zoek naar een goede oplossing. Soms kunnen we je klacht meteen oplossen. Lukt dat niet meteen, dan overleggen we intern met de betrokken afdelingen over een oplossing. Je krijgt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht. Kunnen we je klacht niet oplossen? Dan leggen we uit waarom.
We registreren je klacht altijd, ook als de klacht telefonisch of per e-mail is doorgegeven. Op die manier weten we wat er speelt bij onze klanten. Is je klacht ook een verbetervoorstel? Dan geven we dat intern door aan de juiste collega’s binnen Justlease, zodat we onze producten en diensten kunnen verbeteren.